Pomoc/FAQ

Jak mogę złożyć zamówienie?

  • Wyszukaj produkt, który Cię interesuje. Możesz to zrobić na dwa sposoby: przez wyszukiwarkę znajdującą się w prawym górnym rogu strony lub przez zakładki (Ręczniki, Obrusy, Pościel itd.).
  • Dodaj wybrane produkty do koszyka. Kliknij na ikonkę koszyka na górze strony, by do niego przejść.
  • W koszyku sprawdź, czy dodałeś wszystkie interesujące Cię produkty i wpisz kod rabatowy, jeśli go posiadasz. Kliknij „Przejdź do zamówienia”.
  • Wpisz lub wybierz właściwy adres dostawy i przejdź do płatności.
  • Jeśli chcesz otrzymać Fakturę VAT wyślij do nas wiadomość mailową na adres e-mailowy: [email protected]  podając swój numer zamówienia lub skontaktuj się telefonicznie pod numerem +48 669 272 720.

Jak mogę anulować zamówienie?

W celu anulacji wyślij do nas wiadomość mailową na adres e-mailowy: [email protected] podając swój numer zamówienia lub skontaktuj się telefonicznie pod numerem +48 669 272 720.

Czy po potwierdzeniu zamówienia może okazać się, że któryś z produktów jest niedostępny?

W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji zostaniesz poinformowany o braku możliwości zrealizowania pełnego zamówienia.

Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?

Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości jego modyfikacji. W takiej sytuacji proponujemy kontakt mailowy/telefoniczny celem anulowania całego zamówienia i złożenia nowego.

Giriş Yap
Create an account

Twoje dane osobowe będą wykorzystywane w celu obsługi Twojego doświadczenia na tej stronie, zarządzania dostępem do Twojego konta oraz do innych celów opisanych w naszej gizlilik ilkesi.

Password Recovery

Şifrenizi mi unuttunuz? Lütfen kullanıcı adınızı veya e-posta adresinizi girin. Yeni bir şifre oluşturmanız için e-posta adresinize bir bağlantı gönderilecektir.

Torba na zakupy 0