Pomoc/FAQ
Jak mogę złożyć zamówienie?
- Wyszukaj produkt, który Cię interesuje. Możesz to zrobić na dwa sposoby: przez wyszukiwarkę znajdującą się w prawym górnym rogu strony lub przez zakładki (Ręczniki, Obrusy, Pościel itd.).
- Dodaj wybrane produkty do koszyka. Kliknij na ikonkę koszyka na górze strony, by do niego przejść.
- W koszyku sprawdź, czy dodałeś wszystkie interesujące Cię produkty i wpisz kod rabatowy, jeśli go posiadasz. Kliknij „Przejdź do zamówienia”.
- Wpisz lub wybierz właściwy adres dostawy i przejdź do płatności.
- Jeśli chcesz otrzymać Fakturę VAT wyślij do nas wiadomość mailową na adres e-mailowy: [email protected] podając swój numer zamówienia lub skontaktuj się telefonicznie pod numerem +48 669 272 720.
Jak mogę anulować zamówienie?
W celu anulacji wyślij do nas wiadomość mailową na adres e-mailowy: [email protected] podając swój numer zamówienia lub skontaktuj się telefonicznie pod numerem +48 669 272 720.
Czy po potwierdzeniu zamówienia może okazać się, że któryś z produktów jest niedostępny?
W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji zostaniesz poinformowany o braku możliwości zrealizowania pełnego zamówienia.
Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?
Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości jego modyfikacji. W takiej sytuacji proponujemy kontakt mailowy/telefoniczny celem anulowania całego zamówienia i złożenia nowego.